כאן תמצא את כל מה שרצית לדעת על תכשיטי רומיאו. אנו מקווים שסיפקנו את מלוא המידע השימושי.

אם לא מצאת כאן את התשובה לשאלתך, נשמח לשמוע ממך – פנו אלינו דרך ה"צור קשר" ונשוב בהקדם.

מה מקור התכשיטים שבאתר?

אתר רומיאו הוא לקט תכשיטי אופנה מכל העולם. השראה של מעצבים ואמנים ממדינות שונות באה לידי ביטוי באביזרי חן ותכשיטים נהדרים, כאשר רומיאו מאתר את העבודות המעודנות ביותר ומביא אותן אליך. אנו לא מטווחים – כל המוצרים שבאתר נמצאים במחסן שלנו בארץ ונשלחים ישירות אל הלקוח זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה.

האם חובה להירשם בשביל לקנות?

אין שום חובה בלהירשם טרם הזמנתך הראשונה. יחד עם זאת, תתבקשנה להשאיר אימייל ופרטים נוספים תוך הליך הרכישה (לשם אימות פרטים מול חברת האשראי ויצירת קשר עמך במידת הצורך).

מהם זמני המשלוח?

התכשיט ישלח תוך 48 שעות מביצוע ההזמנה. זמני ההגעה תלויים בקצב העבודה של דואר ישראל ובדרך כלל אינם עולים על 14 ימי עסקים.

כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח הינה 0 שקלים בתוספת 0 שקלים עבור כל תכשיט נוסף 🙂

אנו שולחים הזמנות בדואר רשום, חינם. המשלוח ברומיאו לא עולה כסף, ותמיד יישאר חינמי עבור הלקוח. בניגוד לאתרים אחרים, עלות המשלוח אינה כלולה במחיר המוצר. למה? כי רומיאו אוהב לפנק – ומה יותר מפנק ממשלוח חינם?

כיצד אנו מגינים על המידע שלך?

החברה עושה מאמצים רבים על מנת להגן על שלמות ואבטחת המידע של המשתמשים שלה. בכדי להגן על המידע מפני גישה, שימוש וגילוי לצדדים שלישיים, איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת – החברה משתמשת בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, חתימות דיגיטליות, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים.

האם אפשר לראות תמונות מוצר נוספות לפני ההזמנה?

כמובן. אנו נספק לך תמונות מוצר אותנטיות מזווית שונות.

מהו קופון ואיך ממשים אותו?

קוד קופון הוא קוד מיוחד אותו ניתן להזין במהלך ההזמנה ברומיאו ולקבל הנחה בתמורה. חלק מהקופונים מקנים הנחות, וחלקם – מתנות והפתעות מדליקות. לקוחות רומיאו מקבלים עדכונים עם קופונים למייל, וגם בפייסבוק שלנו יש הנחות מפתות – שווה לעקוב אחרינו!

גיליתי שהתכשיט לא מתאים לי. מה עושים?

אנו מבינים כמה מייגע תהליך החזרה/החלפה יכול להיות ורוצים להבטיח את חוויית הקנייה המהנה ביותר. לכן בחרנו בדרך הפשוטה – אנו נחזיר לך את הכסף במלואו תמורת המוצר.

איפה אתם נמצאים?

רומיאו זו חנות אינטרנטית – כל ההזמנות מתבצעות בהליך נוח ופשוט באמצעות האתר שלנו. אנו נשמח לעזור ולענות על כל שאלה במייל support@romeo.co.il.

למה אין לרומיאו חנות פיזית?

מסיבה אחת פשוטה: בניגוד לאתר באינטרנט, חנות פיזית מצריכה הוצאות (שכירות, תחזוקה, חשבונות…). הוצאות נלוות עלולות להגדיל משמעותית את מחיר התכשיטים, לכן החלטנו לפנות אל הלקוח באמצעות ממשק אינטרנטי ישיר, ובכך להציע מחירים משתלמים ונוחים.

שקלתי לרכוש כמות סיטונאית של תכשיטים, אתם יכולים לעזור?

אנו פתוחים להצעות עסקיות – אנא צרו איתנו קשר.